za 07/10/2017

U11 B

Ex Bouwel

Eerste verlies van het seizoen voor de U11B, maar dit ging wel gepaard met een van de beste prestaties van het seizoen.

Het was een moeilijke wedstrijd tegen een sterke tegenstander, opperste concentratie en inzet waren nodig. Er werd in de eerste helft zeer sterk gespeeld, aan de rust stond het dan ook 2-0, een verdiende tussenstand gezien het spelbeeld. Na de rust werd het wat moeilijker, de tegenstander zette hoger druk en het was moeilijker om er uit te komen. Echte kansen kwamen er niet, maar er kwamen toch tegengoals via afstandsschoten, die vaak ook afweken op onze verdedigers. Ondanks de ongelukkige tegengoals bleven de jongens er vol voor gaan, er werd gewerkt voor elkaar en gestreden voor elke meter. Met deze mentaliteit moet aan elke wedstrijd begonnen worden, om dan de komende weken nog te werken aan het samenspel in balbezit. Topprestatie om trots op te zijn!