zo 07/04/2019

1ste A

Lippelo

Geschreven door Georges Veldeman.

Teleurstellende prestatie van onze jongens tegen hekkensluiter Lippelo. Van de positieve punten in de match op Mortsel bleef er vanmiddag niet veel meer over. Te laag tempo, het samenspel dat maar niet op gang kwam en te weinig druk naar voor. Nu was het ook wel zo, dat het hobbelige veld onze jongens wel wat parten speelde. In de tweede helft leek het iets vlotter te lopen, maar een nochtans onzekere bezoekende doelman moest amper tussenkomen. Op de 67’ kon een hardwerkende Robby Janssens dan toch voor de verlossing zorgen, wanneer hij een voorzet haarfijn in de verste hoek binnenkopte: 1-0. Nu kwamen er nog mogelijkheden via Janssens, Pollet en De Ryck, maar een geruststellende tweede treffer bleef uit. Het was daarentegen Lippelo dat op een der zeldzame tegenprikken nog het dichtst bij een doelpunt kwam, maar gelukkig strandde de kopbal op de paal. De ingevallen Vincent Thys kreeg nog de beste kans in de slotminuten, maar hij knalde van dichtbij hoog over.
Match om vlug te vergeten, en hopelijk zorgen onze jongens voor een klinkende revanche in de slotmatch op Katelijne, waar bij winst een eindrondeticket de beloning is.

De ploeg: Frederik Baeten, Jasper Spruyt, Jordi Wouters, Wouter Haagen, Yoran Mylemans (52’ Ken De Ryck), Toon Baeten, Pieter Van De Mosselaer, Jeroen Trogh, Philippe De Smet, Robby Janssens en Michaël Pollet (77’ Vincent Thys). Res.: Bram Rijmenams en Tom Pinxteren.

KFC Putte A